zaterdag 9 februari 2013

Weekend

Zaterdagmorgen een dag dat niets hoeft maar alles mag. Beginnen met een wasje draaien, als de wasmachine klaar is even boodschappen in huis halen en dan mijn Farmers Wife afmaken.
Tussendoor nog wel even een quiltje uit het boek van Kathleen Tracy gemaakt en randen om het panel gezet .


 

 
Die hangt nu klaar op mijn nieuwe quiltrekje, het rekje moet nog donkerder van kleur worden, maar daar wacht ik even mee tot dat het beter weer is. Om nu buiten te gaan staan schuren en beitsen is mij nog te koud, ik ga liever met dit weer quilten. Een fijn weekend gewenst.
Groetjes Janny.

6 opmerkingen:

  1. Wat een schattige quiltjes en die maak je zo even tussendoor ;))
    De panel heb je erg mooi verwerkt.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n tussendoortje zou mij minstens een week kosten. Maar ze zijn mooi. Ben je ook lid van de yahoo site van Katleen Tracy ?
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ben je heerlijk bezig, ik ben lekker aan het doorquilten met mijn sashiko. Wat een mooi rek zo ver ik het kan zien, ik ben al jaren op zoek naar een oude,maar tot n toe niet gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, dat is mijn lievelingsquiltje van Kathleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig quiltje Janny van Kathleen.
    Wauw, dat quiltrek is helemaal te gek. Wil ik ook graag een keer.
    Bedankt voor je reactie en inderdaad zeggen we in de A'hoek, flink van langes 'ehad. Kom je soms ook hier vandaan Janny?

    Gr.Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig die quilt op het quiltrekje! zo gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen