dinsdag 20 augustus 2013

Kleine Affo

Kom tot de ontdekking dat het een hele tijd geleden is dat ik het laatste blogje heb geplaatst.
Dus vandaag moet het maar weer eens gebeuren.
Vorige week woensdag met Jilly naar Petra Prins geweest waar we van Bep les kregen om met de Apliquick stokjes te leren werken.
We zijn geen van beide zo van de applicaties maar dit moesten we toch maar eens proberen.
We kregen van te voren al een foto toe gestuurd die we wel heel leuk vonden. Maar ja met onze ervaring op applicatie gebied moet je het resultaat natuurlijk maar afwachten. Vandaag heb ik het afgemaakt en ben best tevreden voor een eerste keer.

 
Deze moet nog wel even wachten voor dat het in het quilthuisje mag, want ik heb ook nog een pompoen. Die past beter bij deze tijd van het jaar. Dus zonnetje blijf s.v.p.nog even.
Als het weer omslaat mag de paddenstoel er in
 
 
Maar nu mag de waterlelie er nog even inblijven.
 
 
Groetjes Janny.
 

19 opmerkingen:

  1. Janny, wat heb je dat toch snel afgemaakt, hij is heel leuk geworden. Tot woensdag, ik ben nog niet zo ver hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was het wat met de tools voor de applicatie... Handig of toch niet zo...

    Groet Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zelf vind ik ze heel handig, heb namelijk artrose in mijn handen, dus dit is een goed hulpmiddel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik herkende de foto. Voor mij staat nu de paddestoel gelijk aan appliquick.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk die quilt in het huisje . Ik moet mijn huisje ook eens vullen.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er leuk uit Janny. Ik hoor zoveel goede geluiden over deze techniek dat ik denk dat als ik ooit weer ga appliceren (ook niet zo mijn ding) ik het ook eens ga proberen. Mooie kleine quiltjes, leuk om die steeds te wisselen maar laat het zomerquiltje nog maar lang mogen hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is jouw paddenstoel ook erg leuk geworden, leuk zo in een huisje! Ook ik vind als je de kleine stukjes maakt die je helemaal in moet smeren met lijm dat het knoerhard wordt om je naald er doorheen te wurmen.
    Maar was wel een leuke techniek workshop!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er heel gezellig uit, dat quilthuisje, geloof dat ik dat mijn handige echtgenoot even moet laten zien :D
    De creatieve avonden komen er weer aan, lekker freubelen!

    BeantwoordenVerwijderen