donderdag 13 december 2012

De Quilting Wiebees

Gisteravond onze laatste bee  voor dit jaar gehad. Al ging de strooiwagen vroeg de weg op, er waren toch 18 dames aanwezig. Zoals Jannie uit Haaksbergen. SUPER.
Truus had voor iedereen een prachtige kaart gemaakt. Truus nogmaals bedankt, de kaart laat ik nog niet zien want volgende week in Almelo deelt ze, ze ook nog uit.
Zelf ben ik bezig met de bies van de quilts voor Fleur en Isa, tussendoor worden er kerstengeltjes gehaakt. De grootste  in de stolp is gekocht de drie kleinere zelf gemaakt.

Volgens Jilly en mij was het weer een geslaagde avond , af en toe lagen er dames dubbel van het lachen.
 
Maar er is ook hard gewerkt als je al het moois in de show en tell voorbij ziet komen. Hier wil ik jullie even van mee laten genieten.
 
 
 
 
Deze quilt gaat naar Schotland, dus was het de laatste keer dat wij hem ( haar ) te zien kregen. Ook was er een mooie en praktische tas van Ans te zien.
 
 
De andere Ans had wat moois van een panel gemaakt.
 
 
Ook deze is heel mooi in het "echt".              
 
De andere foto's die ik heb gemaakt stuur ik door naar Jilly, dus die zullen op haar blog wel voorbij komen.
 
 
Het was dus weer een gezellige avond met veel quilt plezier.
 
                                                        Groetjes Janny

7 opmerkingen:

  1. Wat zijn die gehaakte engeltjes léúk Janny.
    Het was echt gezellig op de bee, met prachtige quilts.

    gr.Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig wat laat jij mooie spullen zien. kan me voorstellen dat de dames van heinde en verre komen hoor. Echt genieten!!

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schattig die engeltjes en weer een gezellige avond te zien aan de foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke engeltjes en mooie quilts ook, jammer dat er hier niemand heeft gereageerd op mijn oproep om een bee te houden aan huis
    als ik dat zo bij jou zie, ziet er zo gezellig uit.
    groetjes
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb even bij je rond gekeken en kom zeker nog terug, mooie dingen heb je onder handen.
    Wat zijn die gehaakte engeltjes leuk ! ! !
    Aan de foto's te zien was de bee erg gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen