maandag 16 december 2013

Lekker bezig.

Ja zo gaat het dan, je krijgt lapjes omdat de bee in de Schelfhorst 5 jaar bestaat en je denkt leuk, maar nog geen idee wat het gaat worden. Je wilt ze opruimen en komt lapjes tegen die er goed bij passen. Je bedenkt je dat je op het blog van Hermie uit Enter wat leuks hebt gezien. Dus aan de slag. Dankzij de duidelijke uitleg van Hermie zit het zo in elkaar met dit als resultaat.
 
Ook druk bezig geweest om een lekker warme sjaal te haken , een leuk werkje, maar wel opletten dat het patroon doorloopt anders is het uithalen, wat van dit garen niet leuk was.
 
 
 
De quilt die gemaakt wordt met de vrouwen van nu is klaar om met de machine gequilt te worden.
 
 
In mijn kamer hangt een letterlap die is gemaakt door mijn moeder toen ze 9 jaar oud was. Mijn kleindochters worden aan het eind van de week 9 jaar ,
 
 
 
 
maar ik zie ze nog niet zoiets maken. Vandaar dat ik me maar heb opgegeven voor een randje per week borduren. Ben er nog niet helemaal uit welke kleuren ik ga gebruiken maar daar heb ik nog tot 4 jan. de tijd voor.

Groetjes Janny
 

21 opmerkingen:

  1. Leuk dat je meedoet met randje per week. Ik ga het ook proberen. De eerste foto die je laat zien is ook al zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Janny, leuk is de square dance geworden! Ik heb bij Hermie de workshop gedaan en 2 kussentjes gemaakt voor onze dochters, zijn ook leuk geworden.
    Toch handig om op allerlei blogs patronen te vinden!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je ook meedoet met Randje per Week. Er is veel animovoor hè.
    Je quiltje is erg leuk geworden Janny.
    Enig dat borduurtje van je moeder. Dierbaar bezit.
    Nee, onze kleindochters hebben andere dingen in hun jonge leventje. Ik probeer nog wel eens te handwerken met mijn kleindochter. Ze vindt het super om te doen maar of ze mijn genen heeft......ik betwijfel het. Maar je weet maar nooit, als ze iets ouder zijn.
    gr.Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha mooi ik ga ook mee doen, je quilt is erg mooi geworden ! ! !
    De quilt die jullie gezamenlijk gemaakt hebben is ook een plaatje.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De square dance is heel goed gelukt.mooie kleurtjes.de sjaal wordt ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Janny,
    Ik was je gewoon kwijt. Ik denk dat het komt omdat ik een paar maanden geleden echt alles kwijt was.
    Stom, maar ik zet je weer bij mijn favorieten hoor
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hoeft je niet te vervelen, zo kom je de koude wintermaanden wel gezellig door!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi is dat hè oude borduurwerkjes vooral van je moeder ,
    Zag je blog via MInysite,

    Gr sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om dit op de iPad te bekijken Wat zo je Moeder trots op je zijn. Maar tegen jouw zeggen nee, dat doe je niet als achterhoeker!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wowwww dit is allemaal even mooi, ik zag dat je volger bij me bent geworden, dank je wel, ik ben jou jou ook gelijk volger geworden x jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lydia let him know in no uncertain terms that she
    expected to buy the car for the price on the sticker.
    Read further to learn what the symptoms are when a drive shaft goes bad.
    Take into account that all the mentioned techniques charge for a car listing as well
    as with more they listed the bigger their profit will
    be.

    my web blog performance auto carrier city city of calgary flooding (www.Socialphy.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey just wanted to give you a quick heads up. The text
    in your post seem to be running off the screen in Firefox.
    I'm not sure if this is a formatting issue or something to do
    with browser compatibility but I figured I'd post to
    let you know. The design and style look great though! Hope you get the problem fixed soon. Cheers

    my web page :: clans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie quilt van "de vrouwen van nu".
    En wat een mooie herinnering aan je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen